Laboratoriumassistent, cpProfessionWithFuture

Chemie lijkt abstract, theoretisch en ontastbaar. Integendeel! Chemie is overal rondom ons. Brood bakken, bier brouwen, schoonmaken of elektrisch fietsen? Allemaal dankzij chemie! Heb jij interesse in chemie? Ben jij gefascineerd door explosies? Wil je meer weten over chemische reacties en de tabel van Mendeljev? Schrijf je dan nu in voor deze boeiende thuiscursus Chemie (Basis).

Op een toegankelijke manier leert deze cursus je de beginselen van de chemie. Je leert verbazingwekkende stoffen kennen, ontdekt gevaarlijke chemische reacties en bestudeert de bouwstenen van ons universum. Dat helpt je om de wereld beter te begrijpen. Studeer van thuis uit en groei op je eigen tempo uit tot een krak in scheikunde! Perfect combineerbaar met je werk en je gezinsleven.

Chemistry is the science of substances, their properties, composition, and the changes they undergo. It is the study of the fundamental building blocks of matter and the interactions between them.

onbekend
cpWouldYou
  • op een flexibele en snelle manier scheikundige basiskennis opdoen
  • meer leren over ionbindingen, redoxreacties, zuren en nog zoveel meer
  • jouw geheugen opfrissen om mee te kunnen praten met vrienden, collega’s of familieleden
  • je kinderen helpen bij het maken van hun huiswerk
  • thuis op eigen tempo studeren, met online ondersteuning van een echte topdocent
Chemie Basis
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €299€239.20
cpProgram Chemie Basis
cpCourseContent
  • Chemie onder het vergrootglas
  • Materie en energie
  • Opgepast: gevaarlijke stof!
  • Op zoek naar kleine deeltjes: de structuur van atomen
  • Het periodiek systeem
  • Ionbindingen: geven en nemen
  • Covalente bindingen: eerlijk delen
  • Alles over chemische reacties
  • Redoxreacties
  • Wie is de mol?
  • Oplossingen
  • Zuren en basen: zuur en bitter in de mond
  • Koolstofchemie: organische verbindingen en hun reacties
cpSkillsAndSkills
  • Je brengt probleemloos redoxreacties, chemische evenwichten en buffermengsels tot stand
  • Jij herkent chemische stoffen en benoemt ze correct
  • Corrosieve zuren of explosieven? Daar kan jij over meepraten!
  • Je begrijpt allerlei chemische processen
  • In een handomdraai mol of pH-waarde berekenen? Dat is je ding!
cpFutureOpportunities
  • Iedereen begrijpt de wereld rondom zich beter dankzij kennis van chemie
  • Assistent in een laboratorium of een onderzoekscentrum
cpTeachers Chemie Basis

cpPracticalInfo

Je kan direct aan de slag na je inschrijving! De digitale cursus staat binnen de minuut op jouw profielpagina en op het online studentenplatform. De papieren versie gaat onmiddellijk op de post. Die vind je dus snel bij jou thuis in de brievenbus. Vervolgens geef je je eigen leerproces vorm: jij kiest waar en wanneer je studeert. Dat is absolute vrijheid! Je krijgt bovendien een jaar lang online begeleiding van een ervaren topdocent. Die staat je bij met tips, feedback en plezante weetjes.

cpFinancialInfo

Je betaalt voor deze opleiding Chemie Basis maar 299.00 euro. Hiervoor krijg je allereerst een geïllustreerd cursusboek met duidelijke voorbeelden, handige tabellen en uitdagende oefeningen. Daarnaast geniet je één jaar lang van praktijkgerichte online begeleiding door een topdocent die de tabel van Mendelejev op zijn duimpje kent. Ten slotte krijg je ook toegang tot extra interactief lesmateriaal op ons online leerplatform én de mogelijkheid om binnen de vijf jaar gratis examen af te leggen. Alle kennis en vrijheid die je nodig hebt om jezelf in de wondere wereld van de scheikunde onder te dompelen!

Chemie Basis
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €299€239.20

cpStartNewCarreer Chemie Basis. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Afstandsonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Chemie Basis

Het Centrum Voor Afstandsonderwijs is de belangrijkste opleidingsverstrekker van opleidingen in afstandsonderwijs in Vlaanderen. Door de jarenlange ervaring heeft de school een groot en gebalanceerd opleidingsaanbod uitgebouwd met relevante opleidingen voor de arbeidsmarkt. Kiezen voor het Centrum Voor Afstandsonderwijs is kiezen voor flexibel studeren waarbij je toch persoonlijk begeleid wordt door gemotiveerde en professionele docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

Simon

De digitale versie is heel makkelijk want je kan hem ook op mobiel openen. Handig als je niet thuis bent maar even moet wachten. De docent geeft ook heel goede voorbeelden als je hier naar vraagt en ook tips voor het examen. Ik heb het examen zonder veel moeite afgelegd.

Gertjan

De docent is enorm behulpzaam en antwoordt direct op je mails, geeft extra oef, verbeteringen, enz. Leuke cursus en praktisch om thuis te studeren of overal mee te nemen op openbaar vervoer of als je moet wachten.

Frank

Was heel snel geleverd. Goede cursus als je niks voorkennis hebt. Ik hen het examen goed afgelegd maar heb er ook wel even over gedaan om de cursus te studeren. De inhoud is heel vlot geschreven zonder te veel vakjargon.

cpLiTestimonials