Kaartlezer, cpProfessionWithFuture

Lenormand kaartleggen leeft al sinds de 18e eeuw. Toch ondergaat het vandaag een renaissance. Mensen doen namelijk terug meer beroep op lenormand kaartlezers om specifieke en essentiële vragen over hun dagelijkse leven te beantwoorden. Lenormand kaartlegging is dan ook veel concreter, nauwkeuriger en praktischer dan tarotlezing.

Met deze praktijkgerichte thuiscursus dompel jij je onder in de wereld van lenormandkaarten en leer je problemen en kansen herkennen, concrete voorspellingen maken en zelfs voorwerpen terugvinden. Wil jij als professioneel kaartlezer mensen levensinzicht verschaffen? Dan is deze cursus voor jou voorbestemd!

Van thuis uit verdiep je je in de mystieke wereld van lenormand kaartlezen.

I have always found solace in the cards, as they reveal to me the secrets of the world.

onbekend
cpWouldYou
  • de betekenis van alle lenormandkaarten te weten komen
  • leren hoe je de toekomst voorspelt
  • vrienden, familieleden of klanten meenemen op ontdekkingstocht
  • thuis op eigen tempo studeren, met online ondersteuning van een echte topdocent
Kaartlezen met Lenormand
  • cpEducationTypeHobby
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €260
cpProgram Kaartlezen met Lenormand
cpCourseContent
  • Achtergrond van kaartlezen
  • De kaarten en hun betekenis
  • Alles over aspecten, tijd en archetypen in de kaarten
  • De betekenislijsten
  • De verborgen kaart
  • Uitgewerkte kaartleggingen
  • De Grote Legging – de verschillende methoden
  • De Grote Legging – dichtbij-veraf methode
  • Starten als zelfstandig kaartlezer
  • Beroepspraktijk
cpSkillsAndSkills
  • Kaartleggingen met één tot vier kaarten
  • Kaartleggingen met meer dan vier kaarten beheersen
  • Doortellen van kaarten en de Grote Legging? Jij weet er alles van
  • Uitgewerkte kaartlegging beheersen
cpFutureOpportunities

Lenormand Kaartlezer

cpPracticalInfo

Je gaat direct aan de slag na je inschrijving! De digitale cursus staat binnen de minuut op jouw profielpagina. De papieren versie gaat onmiddellijk op de post en ontvang je snel thuis. Dankzij de flexibiliteit van een thuisstudie studeer je waar en wanneer je wil. Je krijgt een jaar lang begeleiding van een topdocente met een neus voor het mystieke via ons online leerplatform. Dus je krijgt altijd steun! Wanneer je slaagt voor jouw opleiding, versturen wij jou het diploma.

cpFinancialInfo

Je betaalt voor de opleiding Kaartlezen met Lenormand maar 260.00 euro. Hiervoor krijg je een geïllustreerd cursusboek, één jaar praktijkgerichte begeleiding van een doorkneed paragnoste en lenormand kaartlegster, toegang tot extra lesmateriaal via ons online leerplatform én de mogelijkheid om binnen de vijf jaar gratis examen af te leggen!

Kaartlezen met Lenormand
  • cpEducationTypeHobby
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €260

cpStartNewCarreer Kaartlezen met Lenormand. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Afstandsonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Kaartlezen met Lenormand

Het Centrum Voor Afstandsonderwijs is de belangrijkste opleidingsverstrekker van opleidingen in afstandsonderwijs in Vlaanderen. Door de jarenlange ervaring heeft de school een groot en gebalanceerd opleidingsaanbod uitgebouwd met relevante opleidingen voor de arbeidsmarkt. Kiezen voor het Centrum Voor Afstandsonderwijs is kiezen voor flexibel studeren waarbij je toch persoonlijk begeleid wordt door gemotiveerde en professionele docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

Aurore

Mooie cursus en heel goede docente! Blijkbaar is ze ook een chakra therapeute. Ze vertelde me hoe ze verschillende chakratherapieën met lenormand combineerde om haar klanten een betere ervaring te geven en hoe alle alternatieve therapieën een sterke band hebben met elkaar en ook met kaartleestechnieken. Zeer interessante dame! Ik neem haar inzichten zeker mee naar mijn toekomstige workshops.

Zora

Na een zware echtscheiding heb ik ooit toevlucht genomen tot een kaartlezer die lenormandkaarten gebruikte. Het was confronterend en zelfs griezelig hoe sterk sommige van die voorspellingen uit zijn gekomen en hoeveel die man over mijn huwelijk afleidde. Daarna heb ik zelf een interesse gekregen in lenormand en ben ik direct in de kaarten gevlogen met deze cursus!  De cursus is heel diepgaand en leert je alles om direct te beginnen kaartleggen. Ondertussen ben ik ook een attest bedrijfsbeheer aan het halen om mijn eerste zelfstandige lenormandworkshops te geven.

Katrien

Ik heb al enkele keren op beurzen en dergelijke iemand kaarten laten leggen voor mij en daar kwamen veel boeiende dingen uit. Ik heb deze cursus gevolgd om dit zelf ook te doen en ook al vraagt het de nodige oefening, ik vind het erg leuk om dit te doen!

cpLiTestimonials