Gezondheidszorg & Welzijn

Ben jij begaan met het welzijn van je medemens en wil je er graag actief aan bijdragen? Of wil je een medisch secretariaat op rolletjes laten lopen? Dan is een opleiding uit ons thema Gezondheidszorg & Welzijn voor jou dé weg naar een prachtige toekomst, waarin je anderen en jezelf naar een gezonde toekomst begeleidt.

Ontdek tijdens een van onze cursussen alles wat je wil leren over vakgebieden zoals life coaching, gezondheid, psychologie en zoveel meer. Het is allemaal mogelijk dankzij onze praktijkgerichte lessen die jou laten proeven van deze gezonde wereld en je klaarstomen voor een professionele carrière waarin je mensen helpt.

Kies uit onze waaier aan groepslessen, virtuele lessen en thuisstudies dé praktijkgerichte cursus die jou helemaal warm maakt. Schrijf je in en geef jouw carrière die nuttige boost. Een topkeuze voor een dosis gezonde kennis die hét verschil maakt.

allSubthemesWithinTheme Gezondheidszorg & Welzijn

Gezondheidscoaching

6 homestudies, 9 fgroupcourses, 2 cpvirtualclasses

Gezondheidsmassage

1 homestudy, 13 fgroupcourses, 3 cpvirtualclasses

Medische sector

6 homestudies, 3 fgroupcourses

Mentale zorg

4 homestudies, 9 fgroupcourses, 1 virtualclass

Natuurlijke gezondheidszorg

4 homestudies, 6 fgroupcourses, 1 virtualclass

Oosterse geneeswijzen

2 homestudies, 13 fgroupcourses, 1 virtualclass

Psychische Zorg

4 homestudies, 7 fgroupcourses, 2 cpvirtualclasses

Voeding en gezondheid

3 homestudies, 8 fgroupcourses, 3 cpvirtualclasses

beSureOfYourFuture

Gezondheidszorg is booming business. Of het nu coaching, therapie of voedingsexpertise is, de vraag naar kennis in de gezondheidssector blijft stijgen. Er is namelijk een wereldwijde trend naar gezonder leven. Jij hebt de kans op die trend mee te surfen. Schrijf je nu in voor een van deze opleidingen en kies voor werkzekerheid in jouw toekomst!

"Gezondheidszorg is booming business. Of het nu coaching, therapie of voedingsexpertise is, de vraag naar kennis in de gezondheidssector blijft stijgen. Er is namelijk een wereldwijde trend die in het teken staat van gezonder leven. Vind je hier je carrière, dan ben je zeker van de toekomst." - employerSpeaks

Opleidingen gezondheidszorg

trendsCapitalized

We eten vaker plantaardig, lokaal en seizoensgebonden. De aandacht voor het milieu, het klimaat en ons eigen lichaam verandert ons voedselpatroon en zorgt ervoor dat we meer transparantie willen over ons eten. Dat bewuster eten zien we ook in de opkomst van vegetariërs en de groei van de veganistische beweging. Maar is vlees skippen wel gezond? En wat zijn de gevolgen ervan voor onze groei, ons denken en ons energiepeil? Dat en veel meer leer je in deze opleidingen.

Gezondheidszorg & Welzijn, hundredPercentOfTheTime

Tegenwoordig worden we overspoeld door apps en sites die ons gezonder helpen eten en onze mentale weerbaarheid verhogen. We zien een duidelijke trend naar een meer toegankelijke gezondheidszorg. Toch is de verwarring bij veel mensen groot. Ze hebben baat bij jouw advies. Jij maakt een verschil en leidt mensen naar een gezonder leven.

"Ik kook graag. Enorm graag. Zo graag dat ik er een blog over begonnen ben. Maar ik wou die blog ook wetenschappelijk onderbouwen. Ik merk dat veel van mijn lezers daarnaar vragen en dat er enorm veel interesse is om te weten wat we eten. Dankzij de allroundopleiding Voedingstherapie heb ik nu het vertrouwen om mijn kookkunsten en wetenschappelijk onderbouwd advies met de wereld te delen. Daar word ik blij van en ik hoop dat ik er ook heel veel mensen echt mee verder ga helpen." - exStudentSpeaking

Thomas Verlinden

Opleidingsadviseur

De mensen die bij ons afstuderen gaan vaak meteen zelfstandig aan de slag, en dat loont. Hun opleiding bereidt hen eigenlijk perfect voor op de arbeidsmarkt en geeft ze alle tools om ook vlot en vol zelfvertrouwen wetenschappelijk onderbouwd advies te geven.

niceToKnowHeader

• Appels geven meer energie dan koffie. Dat komt door het hoge gehalte koolhydraten, vezels, mineralen en vitamine C.
  • Zingen helpt om je kalmer en gelukkiger te voelen.
  • Meer dan de helft van de botten in je lichaam bevinden zich in je handen en voeten.
  • Een massage zorgt voor een betere samenwerking tussen je huid en je hersenen, waardoor je er fitter van wordt.