Creativiteit

Ben jij iemand die graag bijleert? Zou je het liefst juwelen ontwerpen en mooie boeketten samenstellen? Of heb je altijd al willen leren hoe je mooie foto's maakt? Volg dan een van onze boeiende opleidingen in het thema Creativiteit en verbreed je horizon!

Dankzij onze professionele cursussen, die je makkelijk combineert met je privéleven, vind je eindelijk de manier om jouw favoriete bezigheid dat tikkeltje enthousiaster aan te pakken. Zo ben je binnenkort van alle markten thuis en blijf je vrienden en familie steeds verbazen met jouw kennis en vaardigheden. En wie weet groeit er wel een carrière uit!

Kies jouw favoriete cursus uit onze brede waaier aan praktijkgerichte thuisopleidingen, virtual classes en groepslessen en breid je talenten keer op keer uit!

allSubthemesWithinTheme Creativiteit

Zelfontplooiing

5 homestudies

beSureOfYourFuture

Wanneer je passie en je professionele activiteiten samenvallen, kom je als werknemer veel geloofwaardiger over. Zowel jij als je werkgever hebben dan veel meer kans op een geslaagde samenwerking. Maar ook buiten de klassieke bedrijfswereld liggen er heel wat opportuniteiten. Misschien open je wel je eigen zaak of beoefen je je passie in bijberoep? Een diploma van onze school is alvast een stap in de goede richting. Je staat ermee zelfzeker in je schoenen!

"Passie is de drijfveer in eender welke werkomgeving. Mensen die van hun hobby hun beroep maken, doen hun werk heel graag. Het is dan ook geweldig om dat wat je graag doet om te vormen tot een winstgevende carrière. Dat je daar nog een diploma bijkrijgt, is al helemaal geweldig. Wij nemen maar al te graag gemotiveerde én opgeleide werknemers aan!" - employerSpeaks

Creativiteit en hobby

trendsCapitalized

Steeds meer mensen maken van hun passie hun beroep. Ze vullen hun werkuren met een professionele activiteit die hen veel voldoening geeft. Ben jij een creatieve ziel? Dan zijn de carrièremogelijkheden eindeloos! Word jij een freelance striptekenaar, een schrijftalent in loondienst of een doe-het-zelver in bijberoep?

Creativiteit, hundredPercentOfTheTime

In de fotografiewereld is er de laatste jaren enorm veel veranderd. In een sneltempo zijn we van zwart-wit naar kleurenfoto's en van analoge naar digitale fotografie gegaan. Maar ook smartphones lijken steeds meer de spiegelreflexcamera te vervangen en fotobewerking wordt steeds toegankelijker.  Deze digitale trend zet zich verder in heel wat andere domeinen. Denk maar aan de talloze online influencers, video's en apps.

Als fotograaf is het enorm belangrijk dat je je foto's achteraf kwaliteitsvol bewerkt. Ik volgde daarom Lightroom aan jullie school. Dat hielp enorm en mijn foto's zien er nu een pak beter uit. Binnenkort wil ik nog een opleiding Social Media Marketing volgen om mijn foto's online de boost te geven die ze nu wel verdienen. - exStudentSpeaking

Thomas Verlinden

Opleidingsadviseur

De cursussen uit het thema Creativiteit zijn een aanrader voor iedereen die zijn passie wil professionaliseren. Het diploma dat je bij ons behaalt, is bovendien echt waardevol. Het wordt door werkgevers en klanten erkend. Hierdoor vergroot je jouw kansen op de arbeidsmarkt enorm.

niceToKnowHeader

• De Belg heeft gemiddeld 3,2 hobby's.
  • Belgen houden van sporten, lezen en muziek beluisteren in hun vrije tijd.
  • Rijke mensen doen meer dan enkel lekker eten en reizen tijdens hun vrije uren. Ze houden er immers van om goede doelen te steunen!