Coaching/Sociale vaardigheden

Sociale vaardigheden

Sociale vaardigheden vormen een hoeksteen van onze samenleving. En toch kunnen we er allemaal een beetje hulp bij gebruiken. Of we nu wat assertiever willen zijn, of iets minder agressief. Of we lichaamstaal willen lezen of conflicten vermijden en oplossen, de juiste coach kan hier een wereld van verschil maken. Jij kan die wereld van verschil maken. Ben je er klaar voor?

effectieve communicatie

inzicht in relaties

sociale skills verbeteren

inzicht in groepsdynamiek

alles over assertiviteit

boost voor charisma

voor meer overtuigingskracht

betere netwerken creëren

sociale impact vergroten

alles over sociale skills

allCoursesWithinSubtheme Sociale vaardigheden

Gesprekstechnieken

Gesprekstechnieken, cpProfessionWithFuture

Schrijf je in voor de opleiding Communicatie en start als Gesprekscoach.

Lichaamstaalexpert

Lichaamstaalexpert, cpProfessionWithFuture

Leer stap voor stap hoe je je klanten coacht naar de perfecte lichaamstaal.

Mediation

Mediation , cpProfessionWithFuture

Schrijf je in voor deze opleiding en start meteen als Onderhandelaar.

NLP, cpProfessionWithFuture

Schrijf je in voor de cursus NLP en word veelzijdig NLP-Coach.

beSureOfYourFuture

Iedereen zet graag zijn beste beentje voor. We willen beter doen dan we gisteren delen en constant groeien. Soms lopen we daarbij in onze eigen weg. We staan niet genoeg of soms iets te veel op onze strepen en dat leidt tot conflicten. Als coach werk jij die conflicten vlot weg en zoek je naar een gepaste oplossing. Je bent een expert in lichaamstaal en assertiviteit. En help anderen met jouw kennis verder. Met een diploma van onze school toon je je klanten of toekomstige werkgever dat jij over diepgaande kennis beschikt en meteen klaar bent om professioneel te starten.

Als HR ben ik verantwoordelijk voor het welzijn van alle werknemers. Aangezien we een groot team hebben, ontstaan er soms conflicten. De cursus conflictbemiddeling die ik in afstandsonderwijs gevolgd heb, heeft mij al vaak uit de nood geholpen. Ik houd de cursus dan ook graag dicht bij de hand. De massa aan tips&tricks zijn onmisbaar voor iedereen die met personeel werkt. - employerSpeaks

trendsCapitalized

Als je vooruit wil op je werk dan moet je dat durven zeggen. De wereld wordt steeds wat assertiever en competitiever. Als je wil meespelen, dan moet je ook die skills onder de knie krijgen. Een coach is voor jou de oplossing. Coaches worden daarnaast ook steeds sneller ingeschakeld om mensen te begeleiden en ze te helpen om zich goed in hun vel te voelen. Als coach help je anderen om het beste uit zichzelf te halen.

Sociale vaardigheden, hundredPercentOfTheTime

Sociale vaardigheden zijn iets van alle tijden. Toch is er een evolutie merkbaar. Soft skills worden steeds belangrijker. Werkgevers zien in dat een diploma of de juiste ervaring meestal niet genoeg zijn. Ze willen vooral de juiste mensen in hun team. Apps of computerprogramma’s kunnen die mensen nog niet herprogrammeren, maar coaches kunnen dat wel. Door wetenschappelijk-onderbouwde technieken toe te passen leer je als coach de soft skills van jouw klanten te verbeteren.

Het is moeilijk om de vele voordelen van mijn assertiviteitstraining duidelijk te maken. Ik doe nu eindelijk mijn droomjob, heb meer verantwoordelijkheid en verdien ook meer dan ooit tevoren. De training was het duwtje in de rug waar ik al jaren nood aan had. Merci! - exStudentSpeaking

Thomas Verlinden

Opleidingsadviseur

De vraag naar mensen met assertiviteitstraining of een achtergrond in conflictbemiddeling blijft groot. Op bedrijven komen heel wat verschillende mensen samen, om die als een organisme te laten samenwerken is er vaak heel wat coaching nodig.

niceToKnowHeader

• Lichaamstaal wordt voor drie dingen gebruikt: om verbale taal te vervangen, om verbale taal te versterken, of om iets bloot te geven wat je liever niet blootgeeft.
  • Het eerste boek over lichaamstaal is al meer dan 350 jaar oud.
  • Assertiviteit doet meer dan je standpunt helder maken. Het zorgt ervoor dat je je stress en zorgen beter kan filteren.
  • Met NLP pas je bepaald gedrag aan door heel subtiele aanpassingen te maken in je denken, daardoor kan je makkelijker je doelen bereiken.